УВАГА : ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ПОШТІ !!!
У випадку, якщо товар пошкоджено, розбито, вами було виявлено брак або вам прийшов інший товар, якого ви не замовляли - відмовтесь від отримання товару у відділенні або у присутності кур'єра.

🚚Якщо Ви виявили пошкодження, які виникли при транспортуванні:

◉Обов'язково сфотографуйте пошкоджений товар!
◉Оформіть претензію у відділенні Нової Пошти
◉Зв'яжіться з нашим менеджером будь-яким зручним для вас способом
◉Ми відправимо Вам новий товар, або повернемо гроші, якщо ви вносили передоплату
При огляді у поштовому відділенні, у присутності кур'єра або після отримання псилки у поштоматі ви не виявили жодних пошкоджень, але хочете повернути або обміняти товар належної якості?

 Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.
 

Опис товару належної якості:

◉товар без механічних ушкоджень
◉не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
◉повністю упакован і збережена упаковка


Опис товару неналежної якості:

◉Був у використанні
◉Товар з дефектами
◉Товар розбито
◉Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
◉Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають

☘Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.
1. Заповніть бланк повернення товару
Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину lyatisho.print@gmail.com, або у Viber/Telegram за номером +380507286081 або Facebook/Instagram, вказавши причину повернення.
Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар
2. Запакуйте товар
Перевірте, чи ваш товар належної якості
Покладіть товар в оригінальну упаковку.
3. Адреса для повернення товару
Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
Адреса та контактні дані для відправлення товару вам повідомить менеджер
4. Оплата доставки повернення або обміну товару:
Якщо покупець отримав товар з дефектом, покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.
5. Повернення коштів за товар
У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення
6. Обмін товару
Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber